Шагай өвдөж, гэмтсэн үед эмчлэх ДОЛООН АЛХАМ


 

Алхам №1

 

 

Та шагайгаа гэмтээсэн бол эхний ээлжинд хүйтэн жин тавьж, хавдрыг нь багасгах хэрэгтэй. Дараа нь сандал дээр цэх суугаад шагайгаа гэмтээсэн хөлөө нэг минутын турш зөөлхөн эргүүлэх хэрэгтэй.

 

Алхам №2

 

 

Мөн шагай өвдсөн хөл дээрээ бага жинтэй туухай тавиад бага, багаар өргө. Энэхүү дасгал хавдрыг хурдан бууруулдаг байна.

 

Алхам №3

 

 

Цэх зогсоод өлмий дээрээ зогсох. 15-20 удаа хийхэд хангалттай.

 

Алхам №4

 

 

Нэг минут өвдсөн хөл дээрээ зогсох.

 

Алхам №5

 

 

Дээшээ, доошоо суух хэрэгтэй.

 

Алхам №6

 

 

Дээшээ харж хэвтээд зургийн дагуу дасгал хийх хэрэгтэй. 10-15 удаа хийхэд хангалттай.

 

Алхам №7

 

 

Мөн дээшээ харж хэвтээд хөлөө тэнийлгэх хэрэгтэй. 10-15 удаа хийхэд хангалттай.


Энэ мэдээ таалагдаж байвал: